Kolanem! Czy coś...
Jak myślicie, dlaczego nauczyciele robią nam tyle kartkówek, sprawdzianów i testów? Bo im się nudzi!
No pomyślcie, przychodzą sobie na godzinę powiedzmy dziesiątą, siedzą 3/4 lekcje i idą do cieplutkiego domku. No i co oni mają tam robić? Zaczyna im się niemiłosiernie nudzić, dlatego wpadli na genialny pomysł, aby
utrudnić w domu mieli zajęcie. Ba! Jeszcze robią nam łaskę, że muszą to sprawdzać! Naprawdę nie rozumiem toku myślenia nauczycieli. Ale nic na to nie poradzę. A wracając do tego wolnego czasu... Całe wakacje siedzą w domu, święta, ferie, ale przez cały czas narzekają, że muszą sprawdzać nasze wypociny, a potem wstawiać do dziennika te jakże piękne oceny
(nieee, tu wcale nie było sarkazmu). i gdzie tu logika?!
Życzę miłego dnia pani K.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz